środa, 19 grudnia 2007

Verba - ,,Idealni " śliczniuśia pioseneczka



Mi osobiście najbardziej podoba się piosenka ,, Idealni " :(

tekst piosenki ,,Idealni" - Verba

Ref.
Teraz jestem sam,
Bo szukałem ideału przez wiele lat.
Już nie zrobię tak,
To zbyt długo trwa.

Chcieli być, ale nie są
Jutro też nie będą, nigdy, już na pewno
Przeminęli, zagubili się
Czasem tęsknią, skazani na przeszłość
Idealni, nie widziałem ich nigdy
Nie płakali, żyli tylko na niby
Zakochani, tak naprawdę, na zawsze
Zbyt odlegli, by umieścić ich w kadrze
Zapisani, w kilku słowach wiersza
Utrwaleni, na fotografii z powietrza
Zapomniani, przez innych zakochanych
Których sny spełniły się po prostu za nic
Nienazwani, jakby ludzkie słowa
Chciałyby nieznani, przeminęli zanim
Ktoś zapisze ich historię w pamięci
Choć osobno, zawsze będą razem.

Ref.....

Idealni, czyli nie ma ich
Chciałem szukać, ale umykali mi
Byli wszędzie, byli coraz częściej
Każda para, którą mijam w mieście
Byłem pewnym- oni mają szczęście
Przecież widzę: idą znów za rękę
Zawsze razem, zawsze tylko tak
Oni sami , u stóp cały świat
Jeden dzień, kiedy coś się wali
Ona tu, a on gdzieś w oddali
Już osobno, nie ma wszystkich tych
Idealnych, wymarzonych chwil
Czasem myślę, czy to nie jest prawda
Ideały żyją tylko w bajkach
Może Twój ideał znika właśnie
Patrz uważnie i przestań wierzyć w baśnie

Ref....

autor słów utworu: Bartas

kompozytor: Bartas

Brak komentarzy: